Montgomery avait visé un pont trop loin, les développeurs de Post Scriptum ont semble-t-il visé une date prématurée.

Comme l’indique la page Steam du jeu, la version finale de Post Scriptum est reportée au 9 août. Ceci dit, il sera toujours possible d’y jouer dès le 18 juillet, sauf qu’il s’agira d’une bêta.

Les derniers weekends de test ont révélé bien trop de bugs et de problèmes d’optimisation qui nécessiteront plusieurs semaines de travail et qui éviteront peut-être au jeu le même destin tragique que Battalion 1944.

SourceSteam
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7 Commentaires


  1. Les mecs se rendent compte de ça 4j avant la release?

    Comme quoi tous les posts de whine sur Steam qui parlaient d’un jeu buggé pas prêt à être sorti n’avaient peut-être pas tort.

  2. Eagle_X Cf. le communiqué officiel

    Vous appellerez ça comme vous voulez, moi j’appelle ça une release (= beta publique payante = early access, bref, c’est disponible quoi)

    Dear PS Community,

    We want to thank everyone for your support and helping us with our previous week-end tests of Post Scriptum. It has been truly amazing for us to see the positive reception during our past public playtests from live streams to the comments being shared. However, we realize that there are still bugs and issues keeping you from enjoying the game to the fullest. We really value you as our community and want to ensure our game is the best we can have it for release.

    After this past weekend test, we recognize that there are still issues with bugs and optimization that we would like to be resolved before we release the game. Based on our internal QA process, we were under the impression our optimization had undergone significant advancements. But after collecting a higher volume of performance reports from our public testing weekend, we realize there is more work to be done in order to get the game to a fully optimized state.

    With that being said, as hard as a decision it is, we have decided to postpone our release date until the second week of August in order for us to resolve issues around optimization and bugs. Being a small independent team has made this decision difficult as many of us have worked 3 years on Post Scriptum. We really want to make the best impression we can when it comes to release and not put out something we know ourselves has issues.

    Instead of releasing an unoptimized game on July 18th, we would like to open up a 24/7 open beta period until our new release date. This will allow you to still enjoy and play the game, while helping us collect vital information to resolve all bugs and optimization issues in time for release. Post Scriptum is currently feature complete, and this beta period will allow our team to allocate all resources to bug fixing and optimization.

    All pre-orders will obtain instant access to the beta period when it is live and the game on full release.

    Open Beta Content
    – Dedicated Server files for public use
    – 24/7 Access to the game
    – All core game features
    – Pre-order gives instant access
    – Ability to report bugs, feedback and glitches
    – Consistent updates with fixes

    Once again we want to thank you all for your support and we are eager to get you playing Post Scriptum as soon as possible.

    Periscope Games

  3. Ouais je sais pas quoi en penser, c’est un retournement de situation bizarre.

    « Hey au fait on juge le jeu buggé mais vous pouvez quand même payer pour jouer 2 semaines à une version semi-buggée qui sera release en août ».

    Je reste tenté mais j’attends les impressions de différents joueurs et surtout voir la stabilité du truc en release publique.

  4. Le jeu reste largement jouable même si je me doutait qu’il serait pas terminé à 100% pour le 18 juillet.

  5. Oui, il se joue très bien et ils ont enfin accéléré la vitesse des blindés sur route.

  6. Moi ce qui m’étonne de leur part c’est de considérer leu jeu comme une version « finale » (qui subira des mises à jours gratuites ultérieures) alors que leur base de développement (Squad) est encore en alpha.

    Hormis le bug des serveurs qui plantaient rapidement (corrigé 24h après le début du test), j’ai pas eu à me plaindre du jeu lui-même lors du dernier week-end de test.

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